PepsiCo Global

Potrošači u više od 200 zemalja širom svijeta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. 

Poslovanje sa svrhom


PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ - a sve u cilju postizanja vrhunskih finansijskih rezultata i održivog rasta koje isporučujemo našim akcionarima. U praksi, ‘Poslovanje sa svrhom’ podrazumjeva: širok spektar hrane i pića - od poslastica pa do zdravih proizvoda, pronalaženje novih načina za smanjenje uticaja na životnu sredinu i troškova poslovanja, obezbjeđenje sigurnog i inkluzivnog radnog okruženja na globalnom nivou, kao i poštovanje, podršku i ulaganje u lokalne zajednice u kojima kompanija posluje. Za više informacija posjetite www.pepsico.com.

Kompanija PepsiCo Zapadni Balkan


Kompanija PepsiCo Zapadni Balkan je ušla na tržište Srbije avgusta 2008. godine kroz kupovinu kompanije Marbo Product, vodećeg proizvođača slanog programa u Srbiji i na Zapadnom Balkanu. 

Proizvodne jedinice


Kompanija ima proizvodne jedinice u Bačkom Magliću u Srbiji i u Laktašima u Bosni i Hercegovini, kao i oko 1.300 zaposlenih.  Godine 2010. kompanija PepsiCo otvorila je novu proizvodnu liniju u fabrici u Bačkom Magliću vrednu 20 miliona evra, koja je izgrađena po najvišim standardima i ima najsavremeniji sistem za preradu otpadnih voda.

Back to top