Ponosni smo na naše brendove!

Svaki dan ima bolji ukus uz Chipsy!

Chipsy je zvezda Marbo Product porodice brendova. Sve je počelo 1995. godine od Chipsy Classic-a, a družini Chipsy ukusa vremenom su se pridružili Pizza, Tzatziki, Rebrasti Slani, Chili, Hot i Pikant paprika. Oblici u kojima Chipsy ukusi dolaze iznenađuju nas od 1997. godine kada su se pojavili Chipsy Sticks, a za njima sledi deblje rezani čips za puniji ukus - Chipsy Domaćinski.

Kako je Chipsy uvek u dobrom društvu, njegova podrška stigla je i do Košarkaškog Saveza Srbije. Pored košarke, i fudbal ima bolji ukus uz Chipsy, pa ni utakmice Lige šampiona ne mogu da prođu bez omiljene grickalice. To može da potvrdi i Lionel Messi, globalni brend ambasador brenda Chipsy. Da ne manjka zabave, Chipsy je već nekoliko godina rado viđen gost i na Exit festivalu.

Oblikuj svoj svet

Novi oblik zabave koji svakodnevne zajedničke trenutke pretvara u nezaboravne momente stiže sa brendom Clipsy i šalje poruku „Oblikuj svoj svet“. Osluškujući potrebe potrošača, Clipsy donosi mnoštvo oblika i ukusa, a najpoznatiji su flipsevi, miksevi, kokice i pelet proizvodi.


Samo izvolite!


Pardon je brend pečenih grickalica i lansiran je 2003. godine. Potrošačima donosi nežnost, ali i kvalitet, a njegov opus čine slani štapići, štapići punjeni kikirikijem, slane perece, ribice, ribice sa susamom, krompirov kreker i miksevi.

Grickaj i navijaj!

Od 2006. godine, Gud je pokrenuo mnoga dobra druženja. Prženi GUD kikiriki, ali i pečeni i marinirani, kao i pistaći, blanširani badem, indijski orah i mix, u praktičnim pakovanjima, predstavljaju savršene grickalice za svaku priliku i čine tvoj dobar izbor.

Doritos

Kao prvi brend tortilja čipsa na svetu, sa tradicijom dugom više od 60 godina, Doritos je svakako jedan od najpoznatijih u portfoliu kompanije PepsiCo.

Namenjen svima onima koji su odvažni, samouvereni i dosledni sebi, Doritos tortilja čips zadovoljava sva čula.

Intenzivni ukusi i izuzetna hrskavost čine prepoznatljiv deo globalnog Doritos identiteta, sa kojim se polako ali sigurno upoznaju i potrošači na tržištima Zapadnog Balkana.

Još davne 1877. godine „Quaker čovečuljak“ biva registrovan kao prvi zaštitni znak žitarica za doručak.

Osnivač Henry Parsons Crowell verovao je da kvalitet i pogodnosti Quaker proizvoda mogu uneti revoluciju u ishrani širom sveta.
Nakon više od 130 godina, Quaker postaje globalni brend, zastupljen na sedam kontinenata u 40 država.

Široki asortiman Quaker proizvoda namenjen je svima onima koji, uprkos brzom tempu savremenog života, žele zdrav izvor energije tokom čitavog dana.

Prepoznavši vrednost ovog brenda, kompanija PepsiCo ga 2001. godine uvrštava u svoj globalni portfolio, a od 2018. Quaker dolazi i na tržište Zapadnog Balkana.

Back to top