PepsiCo Global

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.


Poslovanje sa svrhom


PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ - a sve u cilju postizanja vrhunskih finansijskih rezultata i održivog rasta koje isporučujemo našim akcionarima. U praksi, ‘Poslovanje sa svrhom’ podrazumeva: širok spektar hrane i pića - od poslastica pa do zdravih proizvoda, pronalaženje novih načina za smanjenje uticaja na životnu sredinu i troškova poslovanja, obezbeđenje sigurnog i inkluzivnog radnog okruženja na globalnom nivou, kao i poštovanje, podršku i ulaganje u lokalne zajednice u kojima kompanija posluje. Za više informacija posetite www.pepsico.com.

Kompanija PepsiCo Zapadni Balkan


Kompanija PepsiCo Zapadni Balkan je ušla na tržište Srbije u avgustu 2008. godine kroz kupovinu kompanije Marbo Product, vodećeg proizvođača slanog programa u Srbiji i na Zapadnom Balkanu.

Proizvodne jedinice


Kompanija ima proizvodne jedinice u Bačkom Magliću u Srbiji i u Laktašima u Bosni i Hercegovini, kao i oko 1.300 zaposlenih. Godine 2010. kompanija PepsiCo otvorila je novu proizvodnu liniju u fabrici u Bačkom Magliću vrednu 20 miliona evra, koja je izgrađena po najvišim standardima i ima najsavremeniji sistem za preradu otpadnih voda.


Back to top