Content Finder


Saopštenja za javnost | Press Release
Saopštenja za javnost

MARBO PRODUCT PRODUŽIO PARTNERSTVO SA KOŠARKAŠKIM SAVEZOM SRBIJE

  22.02.2019

Beograd, 22. februar 2019.Kompanija Marbo Product, koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, produžila je sponzorski ugovor sa Košarkaškim savezom Srbije za još tri godine, odnosno za period do 2022. godine. Ispred bogatog portfolija kompanije Marbo Product podršku najboljim košarkaškim selekcijama Srbije u predstojećem periodu davaće brend Chipsy uz slogan „Košarka ima bolji ukus uz Chipsy“.

Sa zadovoljstvom smo svih ovih godina pratili rezultate koje postižu srpski košarkaši i košarkašice. Brend Chipsy je zvezda našeg portfolija i u prethodnih nekoliko godina se na tržištu izdvojio kroz kampanje koje promovišu i podržavaju sport te stoga produžetak partnerstva Marbo Product-a sa KSS-om predstavlja pun pogodak. To je i odraz naše dugogodišnje podrške razvoju sporta, i podsticaja mladih talenata i timova koji već godinama ostvaruju najbolje evropske i svetske rezultate. Uvereni smo da ćemo se i u predstojećem periodu zajedno radovati novim uspesima naših reprezentativnih selekcija“ istakao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltičke zemlje.

„Veliku zahvalnost dugujemo kompaniji Marbo što se odlučila za nastavak saradnje i iskreno se nadamo da će i ovaj ugovor biti produžen kada bude istekao. Košarkaški savez želi da u svojoj porodici prijatelja ima i ovako veliku kompaniju kao što je Marbo, a verujem da su i oni zadovoljni sa saradnjom sa Košarkaškim savezom“ naveo je Dejan Tomašević, generalni sekretar Košarkaškog saveza Srbije.

Marbo Product od 2008. godine posluje u sastavu multinacionalne kompanije PepsiCo. Na tržištu Srbije Marbo Product je prisutan kroz brendove Chipsy, Clipsy, Pardon, Gud, Doritos i Quaker. Za PepsiCo sport predstavlja izuzetno važnu oblast, a na globalnom nivou kompanija podržava najveća takmičenja i sportske turnire, dok su kroz brend Chipsy realizovane kampanje koje su kroz promocije i društveno odgovorne aktivnosti ukazale na značaj sporta u Srbiji.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2017. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.rs

Related Content



Related Content